کفسابی و سنگسابی برای ارگان های دولتی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
کفسابی و سنگسابی برای ارگان های دولتی
دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت 10:41 | بازدید : 61 | نویسنده : admin | ( نظرات )

کفسابی و سنگسابی

ادارات و ارگان‌های دولتی عمدتاً دارای کفپوش سنگی هستند. کارمندان و مراجعان نیز همگی با کفش‌های کثیف بیرون روی سنگ قدم می‌زنند. به همین خاطر بعد از مدتی، سنگ کفپوش کدر و کثیف می‌شود. وقتی که سنگ کثیف شود، دیگر درخشش واقعی خود را نخواهد داشت و ظاهر ارگان را بسیار نامناسب می‌کند. با توجه به اینکه در ارگان‌های دولتی مراجعان بسیاری حضور پیدا می‌کنند، آراستگی ظاهر این ارگان‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد. همچنین با توجه به اینکه ارگان‌های دولتی همگی بخشی از بیت المال هستند، حساسیت خاصی در خصوص آن‌ها لحاظ می‌شود. در این مقاله با ما همراه شوید تا درباره کفسابی و سنگسابی ارگان‌های دولتی همه چیز را بدانید.

زمان کفسابی و سنگسابی ، یک فاکتور بسیار مهم

ارگان‌های دولتی فعالیت بسیاری دارند. گاهی اوقات برخی ارگان‌های دولتی تا پاسی از شب نیز به فعالیت‌های حساس و عقب‌افتاده خود ادامه می‌دهند. کفسابی و سنگسابی نیز سر و صدای بسیاری دارد. همچنین برای آنکه بتوان به تمامی بخش‌های کفپوش ادارات دسترسی پیدا کرد، باید میز و صندلی‌ها جابه‌جا شوند. به همین خاطر عملاً کفسابی یا سنگسابی در ساعات اداری ممکن نیست. پس باید این کار را به زمانی که اداره به‌صورت کامل تعطیل است موکول کرد. همچنین اکیپ کفسابی یا سنگسابی باید با سرعت عمل عالی فعالیت خود را به پایان برسانند. معمولاً این کار باید نهایتاً در عرض یک شب تا صبح انجام شود. یا اینکه در ایام تعطیلات رسمی که ادارات تعطیل هستند، باید کار کفسابی در عرض 24 ساعت به پایان برسد. این موضوع یک عنصر کلیدی درباره کفسابی ارگان‌های دولتی به حساب می‌آید و اهمیت بسیاری دارد.

قیمت یک عنصر مهم دیگر

پرداخت از جانب ادارات دولتی به شرکت‌ها یا اشخاص باید از طریق درگاه خاصی باشد. البته معمولاً هزینه کفسابی از بخش تنخواه ادارات پرداخت می‌شوند و وارد سیستم‌های پیچیده دولتی آن را نمی‌کنند. با وجود این، باز هم قیمت در عقد قرارداد کاری با شرکت‌های پیمانکاری برای انجام کفسابی و سنگسابی اهمیت بسیاری دارد. در صورتی که بخواهید با یک شرکت پیمانکاری برای کفسابی همکاری داشته باشید، شرکت پیمانکاری باید پروانه کسب معتبر داشته باشد. همچنین باید فاکتور کاملاً رسمی ارائه دهد. در غیر این صورت معمولاً نمی‌توان در شرایط معمول با شرکت‌های پیمانکاری همکاری داشت. با تمام این اوصاف، در مرحله بعد از کد بهره‌بردرای، شماره ثبت و البته ارائه فاکتور رسمی، باید شرکت پیمانکاری قیمت مناسب را در کنار کیفیت عالی ارائه دهد. در بخش بعدی درباره اهمیت کیفیت ارائه خدمات سنگسابی و کفسابی صحبت خواهیم کرد. پس بهتر است با پیمانکارانی صحبت کنید که تجربه کافی در زمینه سنگسابی و همچنین همکاری با ارگان‌های دولتی داشته باشند تا بهترین قیمت را ارائه دهند.

اهمیت محافظت از سنگ

زمانی که صحبت از ارگان‌های دولتی به میان می‌آید، طرف حساب پیمانکاران نه فقط یک شخص یا یک شرکت، بلکه دولت است. اموالی هم که در ارگان‌های دولتی قرار دارند، همگی جزوی از بین المال به حساب می‌آیند. کفسابی و سنگسابی که موضوع بسیار حساس به حساب می‌آید. در صورتی که از دستگاه‌های مناسب برای کفسابی یا سنگسابی استفاده نشود، ممکن است روی سنگ خط و خش بیاندازد یا به بندکشی بین سنگ‌ها آسیب وارد کند. به همین خاطر باید پیمانکارانی که در خصوص سنگ سابی و کف سابی ارگان‌های دولتی فعالیت می‌کنند، تخصص کافی داشته باشند و از دستگاه‌های جدید استفاده کنند. در برخی ارگان‌های دولتی که مراجعان و سفرای کشورهای خارجی حضور دارند، از سنگ‌های خاص ایتالیایی استفاده شده است. این سنگ‌ها بسیار گران‌قیمت هستند. در صورتی که سنگ سابی با ذره‌ای مشکل همراه باشد و کوچکترین آسیبی به سنگ وارد شود، تأمین این خسارت بسیار دشوار خواهد بود. حتی جبران خسارت و تأمین سنگی مشابه همان طرح نیز کاری غیرممکن خواهد بود. با توجه به اینکه تمامی اموال داخل ارگان‌های دولتی بخشی از بیت المال هستند، باید کفسابی و سنگسابی ارگان‌های دولتی با دقت و وسواس بسیاری انجام شود.

شستشو با مواد نانو

ارگان‌های دولتی جایی است که تردد بسیاری انجام می‌شود. خب همان طور که حدس می‌زنید، تمامی افراد نیز با کفش بیرون روی سنگ قدم می‌زنند. به همین خاطر معمولاً سنگ کف ارگان‌های دولتی به سرعت کثیف می‌شود.  آلودگی نیز گاهی بسیار ضخیم خواهد بود. به همین خاطر در بازه‌های زمانی معین، باید کفسابی و سنگسابی برای ارگان‌های دولتی انجام شود. این کار علاوه‌بر اینکه برای بیت المال هزینه‌بر است، زمان بسیاری نیز باید صرف آن کنند. گاهی برخی ارگان‌های دولتی به‌خاطر حساسیت کاری، تا پاسی از شب مشغول کار هستند. به همین خاطر باید بعد پایان شیفت کاری و هنگام شب اقدام به کفسابی کنند. برای آنکه چنین مشکلاتی کاهش پیدا کند، می‌توانید از مواد نانو برای شستشوی سنگ استفاده کنید. این مواد بعد از شستشو، یک لایه محافظ نازک شیمیایی از خود به جای می‌گذارد. به این ترتیب باعث می‌شوند تا سنگ‌ها دیرتر از حالت معمول کثیف شوند. این موضوع شاید در کفسابی سنگ کفپوش منازل شخصی چندان کاربردی به نظر نرسد؛ اما با پرداخت هزینه‌ای کمی بیشتر و استفاده از مواد شستشو نانو، فاصله بین هر کفسابی در ارگان‌های دولتی بیشتر خواهد شد.

کفسابی و سنگسابی برای ارگان های دولتی




موضوعات مرتبط: کفسابی و سنگسابی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست









می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 5
:: بازدید سال : 16
:: بازدید کلی : 1933